Σχεδιαστής:
Οίκος: MOROSO

Οπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η ΜOROSO εντυπωσίασε με 12 Νέες Συλλογές επίπλων, στην Μεγαλύτερη Εκθεση για το Design Εσωτερικών Χώρων στον Κόσμο. Το Salone del Mobile στο Μιλάνο, έδειξε οτι παρ'όλη την κρίση, οι Ιταλικές και Ισπανικές Εταιρείες δεν παύουν να επενδύουν σε καινοτομίες και σχεδιασμό Νέων Συλλογών Επίπλων, πάντα με καθιερωμένους αλλά και νέους ιδιοφυείς Σχεδιαστές. Πρώτη μεταξύ αυτών η Μοroso, που πάντα συνδυάζει την Εικαστική Δημιουργία με το Design και αποδεικνύει οτι, πραγματικά το Design αυτό είναι μια μορφή Τέχνης που όλοι αγαπούμε να βλέπουμε, με μιά σημαντική διαφορά. Αυτές τις δημιουργίες τις έχουμε σπίτι μας και τις χρησιμοποιούμε καθημερινά. Η φήμη της Moroso είναι παγκόσμια για τα διάσημα Επιπλα που παράγει, απο το 1952, σε συνεργασία με τους μεγαλύτερους Σχεδιαστές όπως ο Ron Arad, o Carlo Colombo, o Enrico Franzolini, o Marc Newson, o Toshiyuki Kita και η Patricia Urquiola, μεταξύ άλλων τριάντα. Aπο τις πρώτες Ιταλικές Εταιρείες που πήραν τις Πιστοποιήσεις Ποιότητας ISO, είναι επίσης και η πρώτη σε επενδύσεις για την δημιουργία Νέων Προιόντων. Τα έπιπλα Μoroso κοσμούν Μεγάλα Δημόσια Κτίρια και Ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο καθώς και Κατοικίες απο λάτρεις του Design και της Τέχνης σε όλες τις χώρες αλλα και την Ελλάδα.

Bauhaus Classics

Η σχολή του Bauhaus ένα από τα σημαντικότερα φαινόμενα της δεκαετίας του 1920, ήταν η σχόλη που ονομαζόταν « Das Staatliche Bauhaus », η οποία δημιουργήθηκε το 1919 από τον Walter Gropius με τη συγχώνευση των σχολών καλών τεχνών και εφαρμοσμένων τεχνών, στη Βαιμάρη. Ο Gropius πίστευε στην ανάγκη ενότητας μεταξύ της αρχιτεκτονικής, των καλών τεχνών και των εφαρμοσμένων τεχνών. Το καινούριο στοιχείο στο πρόγραμμα του Gropius ήταν η άποψη πως ο αρχιτέκτονας, ο ζωγράφος ή ο γλύπτης, δεν θα πρέπει απλά να συνεργάζεται με τους ειδικευμένους τεχνίτες αλλά, πριν από όλα, να είναι και ο ίδιος ένας τέτοιος τεχνίτης. Η ιδέα της μάθησης μέσα από την πράξη, της ανάπτυξης μιας αισθητικής στη βάση ολοκληρωμένων τεχνικών ικανοτήτων, ήταν πραγματικά επαναστατική.
Η πρώτη διακήρυξη της σχόλης δήλωνε ότι: «Αρχιτέκτονες, ζωγράφοι, και γλύπτες πρέπει να αναγνωρίσουν τον σύνθετο χαρακτήρα του κτιρίου ως μια αυτοδύναμη ενότητα... Η τέχνη δεν είναι "επάγγελμα". Δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά μεταξύ του καλλιτέχνη και του τεχνίτη. Ο καλλιτέχνης είναι ένας τεχνίτης με αυξημένη γνώση της αισθητικής. Μαζί μπορούν να συλλάβουν και να υλοποιήσουν το νέο κτίριο του μέλλοντος, που θα αγκαλιάζει την αρχιτεκτονική, τη γλυπτική, και τη ζωγραφική σε μια αδιάσπαστη ενότητα, και μια μέρα θα υψώσει από τα χέρια ενός εκατομμυρίου εργατών στον ουρανό, σαν το κρυστάλλινο σύμβολο μιας νέας πίστης».
Ο Gropius δήλωνε: «θέλουμε να δημιουργήσουμε μια καθαρή, λειτουργική αρχιτεκτονική, της οποίας η εσωτερική λογική θα είναι απλή και στερεή, απαλλαγμένη από τα πρόσθετα διακοσμητικά βάρη. Θέλουμε μια αρχιτεκτονική προσαρμοσμένη στον σύγχρονο κόσμο των μηχανών, των ραδιοφώνων και των γρήγορων αυτοκινήτων, μια αρχιτεκτονική, της οποίας η μορφή θα αντανακλά φανερά τη λειτουργία».

DOUBLE ΤΡΑΠΈΖΙ