STEELLINE ITALIA:
ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ απο την STEELINE Ιταλίας, που μπορείτε να δείτε στο Κεφάλαιο ΜΟΥΣΕΙΟ DESIGN στο σάιτ μας www.designplaza.gr Δημιουργίες των Le Corbusier, Mies van der Rohe, Antoni Gaudi, Salvador Dali, Mackintosh, George Nelson, Eero Saarinen, Eileen Grey, Marcel Breuer, Charles Eames, Frank Lloyd Wright και πολλών άλλων βρίσκονται εδώ.
H STEELLINE είναι μία από τις παλαιότερες (1960) και μεγαλύτερες Εταιρείες παραγωγής επίπλων Design στην Ιταλία. Τα δύο μεγάλα εργοστάσια βρίσκονται στο Barberino Val D elsa, της Τοσκάνης κοντά στην Φλωρεντία. Με την παράδοση του Made in Italy προσφέρουμε και εμείς την τεράστια Συλλογή επίπλων του Bauhaus αλλά και όλων των Μεγάλων Σχεδιαστών του 20ου Αιώνα, με τα οποία δημιουργήσαμε το δικό μας Μουσείο Design.
Επι πλέον όμως της πιστής αναπαραγωγής των διάσημων επίπλων, το Σχεδιαστικό Τμήμα της Steelline προχώρησε και μας προσφέρει Νέες Εφαρμογές πάνω στα σχέδια των Μεγάλων Σχεδιαστών. Σαν παράδειγμα τα τραπέζια του Eero Saarinen προσφέρονται τώρα και σε δώδεκα νέα μοντέλα που είναι ΕΚΤΕΙΝΟΜΕΝΑ, κάτι που ο Saarinen δεν σχεδίασε ποτέ. Ακόμη η Barcelona σε δύο μοντέλα ραφής του δέρματος και σε μοντέλα διθέσιου ή τριθέσιου καναπέ. Η ρέπλικα της Lounge Chair του Eames προσφέρεται σε τρία διαφορετικά μοντέλα βάσης. Οι καινοτομίες είναι πολλές και η Συλλογή πλούσια.
Τα έπιπλα αυτά θα βρείτε και στην Εκθεσή μας να τα δοκιμάσετε από κοντά.

Bauhaus Classics

Η σχολή του Bauhaus ένα από τα σημαντικότερα φαινόμενα της δεκαετίας του 1920, ήταν η σχόλη που ονομαζόταν « Das Staatliche Bauhaus », η οποία δημιουργήθηκε το 1919 από τον Walter Gropius με τη συγχώνευση των σχολών καλών τεχνών και εφαρμοσμένων τεχνών, στη Βαιμάρη. Ο Gropius πίστευε στην ανάγκη ενότητας μεταξύ της αρχιτεκτονικής, των καλών τεχνών και των εφαρμοσμένων τεχνών. Το καινούριο στοιχείο στο πρόγραμμα του Gropius ήταν η άποψη πως ο αρχιτέκτονας, ο ζωγράφος ή ο γλύπτης, δεν θα πρέπει απλά να συνεργάζεται με τους ειδικευμένους τεχνίτες αλλά, πριν από όλα, να είναι και ο ίδιος ένας τέτοιος τεχνίτης. Η ιδέα της μάθησης μέσα από την πράξη, της ανάπτυξης μιας αισθητικής στη βάση ολοκληρωμένων τεχνικών ικανοτήτων, ήταν πραγματικά επαναστατική.
Η πρώτη διακήρυξη της σχόλης δήλωνε ότι: «Αρχιτέκτονες, ζωγράφοι, και γλύπτες πρέπει να αναγνωρίσουν τον σύνθετο χαρακτήρα του κτιρίου ως μια αυτοδύναμη ενότητα... Η τέχνη δεν είναι "επάγγελμα". Δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά μεταξύ του καλλιτέχνη και του τεχνίτη. Ο καλλιτέχνης είναι ένας τεχνίτης με αυξημένη γνώση της αισθητικής. Μαζί μπορούν να συλλάβουν και να υλοποιήσουν το νέο κτίριο του μέλλοντος, που θα αγκαλιάζει την αρχιτεκτονική, τη γλυπτική, και τη ζωγραφική σε μια αδιάσπαστη ενότητα, και μια μέρα θα υψώσει από τα χέρια ενός εκατομμυρίου εργατών στον ουρανό, σαν το κρυστάλλινο σύμβολο μιας νέας πίστης».
Ο Gropius δήλωνε: «θέλουμε να δημιουργήσουμε μια καθαρή, λειτουργική αρχιτεκτονική, της οποίας η εσωτερική λογική θα είναι απλή και στερεή, απαλλαγμένη από τα πρόσθετα διακοσμητικά βάρη. Θέλουμε μια αρχιτεκτονική προσαρμοσμένη στον σύγχρονο κόσμο των μηχανών, των ραδιοφώνων και των γρήγορων αυτοκινήτων, μια αρχιτεκτονική, της οποίας η μορφή θα αντανακλά φανερά τη λειτουργία».

BRNO MIES CHAIR